Inbjudan: Kostnadsfria seminarium om arbetsmiljö på sju orter i Sverige
Industrins partsgemensamma arbetsmiljögrupp fyller 10 år. Därför vill vi – Prevent och parterna inom industrin – bjuda in dig som arbetar inom livsmedelsindustrin till ett kostnadsfritt halvdagsseminarium om arbetsmiljö. Seminarierna äger rum i höst på sju olika orter.
Under seminariet kommer du att få med dig ett antal nyttiga verktyg genom att vi varvar föreläsningspass med kortare workshops. Vi kommer bland annat prata om säkerhetskultur, MTO, introduktion, och samspelet mellan perspektiven. Vi uppmuntrar chefer och skyddsombud att delta tillsammans på seminariet!
Vi besöker sju orter i höst:
- Malmö – 8 september
- Nässjö – 9 september
- Stockholm – 17 september
- Göteborg – 18 september
- Linköping – 24 september
- Örebro – 25 september
- Luleå – 1 oktober
Seminariet startar klockan 9.00 och pågår till 11.30. Vi bjuder på frukostmacka och kaffe eller te från klockan 8.30. Ta nästa steg i arbetsmiljöarbetet och säkra din plats idag. Läs mer om seminarierna och anmäl dig redan nu – här hos Prevent.
För mer inforrmation